?

Log in

No account? Create an account
blah...blah...blah...blah...
I told you so!
Sorry, I couldn't help myself... 
11th-May-2004 12:02 am
Owl totem

Comments 
10th-May-2004 07:06 am (UTC)
Bwahahaha!!!!!!!!!!
10th-May-2004 07:12 am (UTC)
*giggles foolishly* Glad you liked it! :~D
10th-May-2004 07:16 am (UTC)
rotfl!!!!


Saw the link from sunshyndaisies's journal. That was just damn too funny!

10th-May-2004 07:23 am (UTC)
HEEEEEE! Oh, that's fantastic. That's just what that entire clip brought to mind. :D

(saw the link in sunshyndaisies journal. am not completely random)
10th-May-2004 07:29 am (UTC)
their expressions match the SW ones so perfectly! Even Harry has that same befuddled look that Luke had in that scene. Like I said, I couldn't help myself... it was BEGGING for it! ;~P
10th-May-2004 07:45 am (UTC)
I love you!
10th-May-2004 07:59 am (UTC)
Thanks! :~D
10th-May-2004 08:00 am (UTC)
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
10th-May-2004 08:38 am (UTC)
Bwahhahaha! Gotta love you for that. ;)

10th-May-2004 08:53 am (UTC)
Here on ladylisse's recommendation: absolutely brilliant!

(I haven't seen the clip, mind, being in Blighty, but from the screen caps above, the expressions all seem to match and everything!)

10th-May-2004 08:56 am (UTC)
*snickers*

Does that mean Harry is Luke in the background, just stupidly following them along?

Got here via ladylisse. :)
10th-May-2004 10:10 am (UTC)
ROTFLMAO! Snuck over here from sunshyndaisies's journal, btw. This is perfect, absolutely perfect. LOL!
10th-May-2004 10:10 am (UTC)
Came (via sunshyndaisies.

Saw.

Worshipped.


You should make an animated icon of this. It's brilliant.
10th-May-2004 11:16 pm (UTC)
May I? make an icon, that is? as a thank you for the good laugh you've provided me with? :D
10th-May-2004 10:30 am (UTC)
omg!! HAN/LEIA OTP 4 LYFE. *was linked by vlamidala*
10th-May-2004 12:00 pm (UTC)
I'm here via sunshyndaisies and I just wanted to say that is so funny! Two of my favorite ships combined. Hee!
10th-May-2004 10:35 pm (UTC)
Bwahaha! I love it!
10th-May-2004 11:15 pm (UTC)
BWAHAHAHAHA!!!

*LOVE* so SO SO amusing. -->giant old school star wars geek<--

thank you!
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Jun 24th 2018, 4:57 am GMT.